lördag 25 februari 2012

Hårdrömmar

God morgon sweeties!
Lördagen här och jag ska strax få bli ompysslad i frisörstolen i ett par timmar. En lyx som jag nu senaste året har börjat att unna mig. Har nästan alltid färgat hemma, men efter en totalt misslyckad hemmafärgning så bestämde jag mig för att låta en frisör få ordning på barret. Det kostar ju lite att gå och klippa och slinga, men jag tycker att det är värt att göra det varannan månad.
Mitt hår mår så mycket bättre nu och jag håller på att spara ut det nu. Toppa igenom det och slinga står på schemat idag och får se om jag ska försöka ta lite ljusare nu närmare våren.
Salongen ligger i Uppsala och är snyggt inredd, de bjuder alltid på kaffe och man får sitta i en massagestol vid shamponeringen. Att hela atmosfären är så bra spelar stor roll för mig!

Ska nu ta och fixa mig en latte att ta med i bilen och pysa iväg. Det tar ju en timme att köra in till stan, så kaffe och en ljudbok i lurarna gör att det går snabbare!
Happy lördag på er!



Här är några donnor som är sååå snygga i håret! Riktig inspiration för mig just nu!

 









1 kommentar:

pillan sa...

Hi hi skrev precis ett inlägg om mitt nyklippta slingade hår:)

Lördagskramar P