torsdag 16 februari 2012

Kärlek till en maskin

God morgon på er! Superhärliga torsdag är här och vi har strålande sol, men det har blivit kallare igen. Vi har ju ett kommande sportlov, så hoppas verkligen att vädret håller i sig.

Håller nu på att göra i ordning min frukost och doften av kaffe från vår Nespresso är underbar! Ett av våra bästa köp till hemmet och jag bara ääälskar den! Fick hem lite nya kapslar härom dagen och vi har nu börjat hitta våra favoriter. Mina är nog de svarta och lila som det är lite drag i! Jag har ju alltid mjölk i kaffet så då är det gott med lite starkare kaffe tycker jag. Mjölkskummet blir också helt outstanding! Och snygg är den med... jisses, nog om min favvomaskin nu...

Det är dags att ta tag i dagen och få lite gjort innan dagiskillarna ska hämtas! Kraaaam!





4 kommentarer:

Annica sa...

Mmmm ser gott ut, får nog komma ut till er snart och smaka ;)

Petra sa...

Så gott skummet såg ut;)
Vill ha en ny kaffemaskin nu,våran går inte ens att skumma mjölk i längre.Ha en toppendag.kram

Tina sa...

Den fina lyktan brevid, vad är det för märke??? :)

Erika sa...

Åhh jag är så avundsjuk!! Vill också ha en kaffemaskin! Och Nespresso gör ju så gott kaffe!! :-)

Ha en toppenfredag! Kram!!