tisdag 15 mars 2011

Peppad till tusen!

Nu ska mammakilona bort! Efter 5 graviditeter har det smugit sig på ett gäng extra kilon som jag inte vill ha kvar. Nu blir det ju inga fler barn och jag vill känna mig stark och få i gång konditionen som har varit borta ett tag.

Ville också vänta tills amningen var över innan jag drog igång och faktum är att jag slutade amma för hela 2 månader sen! Har bara kommit med ursäkter för att inte börja träna, men har blivit sååå peppad av att ha läst nya Amelia Pepp & träning och av denna goa bloggerska som är så duktig!
Jag börjar idag med en powerwalk i solen och ikväll blir det till att gå på ett Friskis & svettis pass. No more excuses!!!












5 kommentarer:

Annica sa...

hejja hejja, det fixar du lätt! va envis bara!
Jag längtar tills jag kan börja jag me sen!

kram

Anonym sa...

Go girl!!!

Häng på oss till gymmet på torsdagar... ibland är det jag och K ibland bara jag. Tror aldrig jag känt mig så fit ngn gång i hela livet, tänk att det tog tills man blev 40 innan man blev nöjd =)

hihi.... powerwalk ngn kväll? /LJ

Petra sa...

Jag hänger på haha:)

Anonym sa...

Härligt gumman! Jag henkar gärna med på en powerwalk någon dag/kväll.

Kram
A

pillan sa...

Superbra tjejen! Önskar att fler va lika peppad som du:) Nu ska du ta tag i detta direkt när du har motivationen på topp så kommer det att gå lättare än du tror!
Kram PIllan