onsdag 30 mars 2011

Life is good!

Hej, hej i vårsolen! Just nu njuter jag för fullt av en stor latte och lite trevliga tidningar ute på altanen. Har öppen dörr till den och jag känner att solen verkligen värmer. Bra för vi har haft lite kallt nu i några dagar! Isac sover och Lucas är ute och gräver bort snö. (Barnarbete, eller?) Nyss så ropade han att han hittat gräs! Bra där, fortsätt så!

Ska nu återgå till mina nya tidningar som ger mig mer inspiration till att gå ner lite i vikt till sommaren. Har försökt att ta prommisar så ofta jag kunnat, men har också lagt om min kost och det har resulterat i minus 1½ kg, jippie!


Life is good!!!

















5 kommentarer:

pillan sa...

Bläddrade igenom senaste Amelia och hon har verkligen fräschat till sig Läckbergskan! Verkar ha gjort en helomvändning!

Duktiga du fortsätt så:)
Kram P

Maja sa...

Kul! Hur har du lagt i kosten?? Kör du en GIvariant? Nyfiken för jag står i startgroparna självför att komma igång. Alltid kul med tips.

Maja sa...

Lagt OM kosten ska det stå:)

Anonym sa...

Bra jobbat vännen =) jag har just kommit in från en walk, tror jag fryste näsan av mig..... börjar bli stammis på din sida igen, ett par gånger i veckan kikar jag förbi och då måste jag lämna ett spår =)

Med och träna imorgon? det blir direkt efter jobbet, så kan man äta middag sen =)

Kram kram

ps) jag har en hel del supergoda LCHF recept om du vill ha, har kört mycket på det denna vinter =)

Petra sa...

Lagt om kost?låter spännande,sj försöker jag att bara äta gott på helger. jobbigt värre men nu ska jag inte ge mig,duktig du är kram