onsdag 23 mars 2011

Lite kortare och lite nytt

Var ju hos frisören i lördags och håret klipptes lite kortare än sist! La i en toning i utväxten plus bara några slingor i en ljusare nyans. Blev i alla fall nöjd och håret känns friskt och mjukt!

Jag gick ett par timmar på stan innan klippningen och slog då till på den underbara vita klänningen från Kappahl. Den var verkligen superfin på, så löp och köp innan den tar slut.

En söt blommig klänning som kommer att bli fin nu i vår med en skinnjacka över och ett snyggt, vitt armband med berlocker fick också följa med hem. Sjukt nöjd är jag med min lördag!

Har nu också lagt ut lite kläder på Tradera, kolla här om ni hittar något!

Nu middagsdags och sen blir det en powerwalk för nu tittar solen fram!




Lite kortare frisyr...



Denna skönhet från Kappahl är nu min!


Armband från Gina tricot, 59:-!


Söt klänning från HM, 99:-!


9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Snygg du blev i håret!
Gillade även din vita klänning!
Kram

Anonym sa...

Jättefin blev du i håret. Och vilka fina kläder. Den blommiga från HM har jag också spanat på :)
Kul med lite shopping!
Kram Eva

Annica sa...

Fiiint det blev;) Kram

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, dagens blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)
Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

pillan sa...

Allt var fint! Ska börja med lite slingor i slutet av april har jag tänkt:)
Kram P

Petra sa...

åh vilka fynd du gjort du e så duktig jag hittar sällan något nu för tiden:(snyggt bra tips,ska till stan ihelgen:)snygg ihåret oxå perfekt längd vill oxå klippa mig nu:)
skorna på tradera skulle säkert passa min dotter är de stora i storlek?tyvärr e jag icke medlem på tradera.kram

Anna S sa...

Wow vad fin du är i håret!!
Skönt med en ordentlig frisyr. Det skulle jag också vilja ha men jag har för jobbigt hår. Det tar sååån tid att fixa.

Kram

Annas inspiration sa...

Håret blev ju kanon,
snyggt att det är lite flikigt.

Klänningen var heeelt ljuvlig

kramar

Nina - Glamourmamman sa...

Snyggt! Åh, den vita klänningen var ju helt underbar!!

Kram Nina