lördag 12 mars 2011

Good morning sunshines!

God morgon denna sooooliga lördag! Uppe med tuppen var jag och småkillarna imorse, men vad gör det när vi fick sova hela natten! Isac verkar lite piggare och har just nu ingen feber, så hoppas att det har vänt.

Dagens första latte intogs nyss i mina fina muggar från Green gate som en av er frågade om. Har köpt dom i en liten lokal inredningsaffär, men jag tror att dom går att hitta på nätet också. Gillar muggarna skarpt och ska fylla på med fler eftersom och dom finns även i massa olika färger och mönster. Sååå gott att dricka ur dom!







Ikväll smäller det då Mellofinalen går av stapeln och vi sitter såklart bänkade. Våra favoriter är Swingfly som jag och grabbarna brukar spela på hög volym här hemma och så gillar vi absolut Nicke Borg och hans underbara rockballad. Backyard Babies som han sjunger i annars har vi gillat länge, så det var väntat att hans låt skulle vara bra. Vilken hejar ni på ikväll?








3 kommentarer:

Petra sa...

Hejade på saaaaaaaade o han vann jue så klart kraaam

Annica sa...

Hej!!! Jo klart jag tycker att vi tar en date på måndag;) går det bra om ni kommer hit? Jag har inte riktigt orken att åka nånstans. Vi kan höras på luren. Kram

Liza sa...

Så härliga muggar!
Jag hejade på Danny!

Trevlig söndag!

Kram Liza