söndag 27 mars 2011

Lite trött på det här...

Usch, har verkligen känt mig trött och seg idag. Den här så kallade förkylningen har pågått alltför länge nu. Har inte haft någon feber, men har känt mig ansträngd i halsen och så är jag täppt i näsan hela tiden.

Idag har jag i alla fall bara tagit det lugnt och suttit i soffan och tittat på en massa repriser på tv:n, skönt som tusan! Peter och kidsen var ute ett par timmar så jag hade lite egentid att njuta av. Behövde verkligen det för nu tror jag att det känns liiite bättre...

Fina tullisar kom Peter hem med idag från affären och min mamma kom med en fin liten påskig blomma igår och det piggar väl alltid upp också!


Nu har vi kväll och laddar för en ny frisk vecka!










1 kommentar:

pillan sa...

Usch ja samma här host host och allmänt trött... Vill ha värme NU!
Kram P