torsdag 17 mars 2011

Hey ho let´s go!

God morgon på er!
Pigg och "utsövd" vaknade jag idag och det känns sååå skönt. Isac har börjat att sova bättre nu igen efter några veckor med besvärande hosta. Peter skuttade upp extra tidigt han med och målade sista lagret på våra köksluckor innan han for till jobbet. Vår lightrenovering är i gång, jippie!

Isac tycker att det är superkul att alla luckor är borta och har hittat små roliga gömmor. Sebastian busade och lekte med honom imorse så han blev slut efter lämningen av killarna. Han tar nu en liten nap innan vi tänkte bege oss till barntimmarna.

Har precis ätit havregrynsgröt och dricker nu dagens första kaffe och sitter och klurar på dagens träning. Var på Friskis & svettis i tisdags och det ömmar i armar och i magen idag kan jag säga, men jag gillar att det känns att man har tränat. Peter jobbar troligen över ikväll så en PW innan dagishämtning blir det nog idag. Japp, jag är fortfarande på G!

Tack för all härlig pepp från er!!!







Morgonbus med brorsan...


... gör en liten prins så trött!



1 kommentar:

Kia sa...

Hej!
Visst är det skönt med träningsvärk, då känner man sig extra duktig.: )
Jag har det i underarmarna efter att jag varit på klättring.

Ha en trevlig helg!
/ Kia