måndag 21 mars 2011

Måndagen igångkickad!

Härligt med måndag eller hur? Solen strålar idag som den har gjort hela helgen och det är superskönt ute om man sitter i lä.
Jag och småkillarna har varit i lekparken med en god vän och hennes son nu på förmiddagen. Det blev faktiskt lite småkallt att sitta där efter ett tag, och jag känner mig kall om händer och fötter fortfarande. Kan bero på att jag har åkt på en lättare förkylning också... Är lite täppt i näsan och nyser titt som tätt, men har ingen feber i alla fall.
Värmer mig nu med en stor mugg latte och varma duntofflor på fossingarna och slappar framför datorn medans Isac sover ute i vagnen.
Det får nog räcka med en rask promenad som träning ikväll!




Sleeping beauty!




Ännu en pinne till samlingen...




Mina goa och varma dunisar!

1 kommentar:

pillan sa...

Prommenader är absolut inte fy skam! Härligt med luft och rensning av hjärnan samtidigt som man "bränner" lite:)
Kram P