onsdag 9 mars 2011

Mätt i magen

Har precis fått i mig smarriga mackor med lax, avokado och nymalen svartpeppar, mums! Är lite dålig på att äta lunch, då jag inte vill stå och laga nåt så där mitt på dagen. Vill helst bara värma nåt snabbt eller så blir det bara en enkel macka. Men denna blev i alla fall lite matig.
Vi har varit iväg på barntimmarna idag och Isac sover nu sött i vagnen utanför. Strax dags för hämtning av älskade Lucas!



Laxmacka och äppeljuice!




Dagens: Klänning och underklänning från Indiska
och skärp från Lindex!




4 kommentarer:

Annica sa...

Oj vad goa mackorna såg ut, blev jätte sugen nu, MÅSTE skicka mannen till affären sen tror jag så får det bli kvälls macka för mig, hihi

kram

Annica sa...

Just det , glömde skriva att klänningen e jätte fin verkligen.

Annica sa...

31 mars ska vi in och till nästan 100 % så sätter dom igån mig då, OM det inte e för fullt på förlossningen.

Anonym sa...

Du .... jag slänger in en av mina fribiljetter för jag tror minsann att det är en kall bira i det glaset ;)

Såg ju hur gott ut som helst, är potatissoppans tid över?

Kram Linda