söndag 28 november 2010

I provrummet



Dagens adventsutstyrsel är klänning Vero moda, kofta HM
och smycken Pearls for girls!


Blev alldeles till mig igår inne på Kappahl, de fanns sååå mycket fint! Många fina tunikor, klänningar, blusar och koftor. Fick med mig ett gäng godbitar in i provhytten och 4 av dom fick följa med hem!
Nu ramlar killarna in här efter lite pulkaåkning, så kvällen middag står på tur. Sen blir det en sväng till att titta på julskyltningen.

Ha en urmysig advent med mycket glögg och pepparkakor!




Dessa fick flytta in i min garderob:









Dessa två fick stanna kvar:





8 kommentarer:

Johi sa...

Wow! Måste nog ta en titt där med! Har ju nån kupong liggandes också ;-) Jag diggade den gråvita koftan!

En helt vanlig mamma sa...

Åh, den svarta har jag spanat på LÄNGE. Hur är den i storleken.'

Blir nog en sväng i veckan.

kram

Grodmamman sa...

Måste också ta en sväng dit! Den sista du köpte har jag redan och den är en riktig favorit!:)
Kram

pillan sa...

Vad fin du är idag! Och mycket fint har du som vanligt nosat upp:)
Kram P

Chapmans dagbok sa...

Hej! Vad fina tunikor du lyckats hitta. Jag får nog ta mig en tur in till Kappahl jag också. Ha en trevlig söndag kväll i snöandet! Hälsningar Ing-Mari

Anna S sa...

Snygg kofta! Jag har likadan :)

Kram

MM sa...

Hej vännen, satt o surfade runt bland 'mina' bloggar, o det slog mig att det här e ju erat hus! Fst ert är ju inte ombyggt än!
Kramis!

http://colonialeast.blogspot.com/

Creative Lounge sa...

Superfint! :) Kramis E, CL