onsdag 3 november 2010

En utmaning!

Jag har fått en rolig utmaning av goaste Pillan!
Vill nu skicka vidare den till: Annica, Petra, Malena, och Johi!

4 tv program jag ser:

1. Grey´s anatomy.
2. Desperate housewives.
3. True blood.
4. Alla inredningsprogram!






4 saker jag har gjort idag:

1. Promenerat i regn.
2. Fikat med en vän.
3. Lagat en jättegod middag.
4. Varit på ljusparty.






4 saker jag längtar efter:

1. Julen.
2. Nyrenovering av vårt kök.
3. Mammabloggalan.
4. En rolig fest med goda vänner.



4 saker på önskelistan:

1. Att jag och mina nära och kära får vara friska.
2. Ett nytt större hus.
3. En islandshäst
4. En härlig resa med familjen.







3 kommentarer:

Johi sa...

Jag tar utmaningen, får bli morgondagens inlägg :-)

Kram

pillan sa...

Kul att du gillade att bli utmanad;)
Kram P

Ivana sa...

En söt islandshäst kan ju ingen säga nej till! :)