fredag 19 november 2010

Dark!




Japp, då var man brunett igen då! Var så himla less på mitt hår både färgmässigt och frisyrmässigt. Frisyren vet jag inte om jag ska göra något åt än... men med lite ny färg så känns det jättebra!
Tog mig tid att inviga min nya locktång imorse också. En ny konformad sak som man bara lindar hårslingan runt "tången". Jag gjorde det bara snabbt, men det var väldigt enkelt att få fina lockar med den! Ett riktigt tips från mig!

Nu ska jag och småkillarna ta oss ut en sväng och senare får vi trevliga fikagäster!

Happy friday!











9 kommentarer:

Johi sa...

Bra sak att önska sig av tomten! Fin du blev!

MM sa...

HA, nu får du allt ta o lära mig i eftermiddag!

See u!

<3

Kärleksallen sa...

Åh vad fin du är!
Kram Johanna

Anonym sa...

Tycker du finast i ljus färg och frisyren som du har nu.
Du är nog som i mig klär bäst i ljust hår.

Kan inte inte förstå hur du kan hitta fina kläder på kapp ahl.
Varje gång jag går in hittar jag inget likaså med lindex.

Vilken härlig blogg du har saknar bara lite recept och mer inredning.

Kramar

Anna S sa...

Wow, jag tycker att du passar JÄTTEBRA i mörkt hår, VERKLIGEN!!
Vad enkelt det verkar med locktången också!
Jag har ju lockigt hår så jag brukar dock föredra plattången ;).

Kram

Annica sa...

Snygging där:). Trevlig helg på er

Petra sa...

åh vad snyggt,bra tips där oxå,är det toning el färg?gjort själv?kraam

Att ha det gott sa...

Jag tycker att du blev jättefin
Jag har ett typiskt nordiskt hår platt och tunt och trist

pillanhttp://hemmahospillan.blogg.se sa...

Superdupersnyggt tjejen! Nu är jag tillbaka i cyber efter några dagars semester! I´v been missing You:)

//PIllan