torsdag 25 november 2010

Dagens middagstips!

Ett smarrigt tips från en frisk mamma! Blev helt bra igår eftermiddag, så jag misstänker att jag fick någon form av migränanfall. Har aldrig fått det tidigare och hoppas verkligen att jag slipper det igen!

Detta middagstips fick jag från en goaste Frida idag när vi var på barntimmarna. En jättegod och snabb italiensk kycklingpasta som jag absolut kommer att göra igen! Älskar att få tips på enkla och goda vardagsrecept!
Här hittar ni receptet!

Kram!







3 kommentarer:

Chapmans dagbok sa...

Hej! Jag har det receptet sen innan och jag tycker också att det är så enkelt och så himla gott. Kan varmt rekommenderas! Hälsningar Ing-Mari

Anna S sa...

Visst är pastan god!
Jag har gjort den några ggr.

Vad skönt att du mår bättre igen!

Kram

Att ha det gott sa...

Tack för tips Den ska vi testa
Så skönt att du är bättre
Trevlig helg