söndag 7 november 2010

Pizza och Petter


En ny favorit!


Vips så var det söndag igen! Höstlovet och helgen har gått i rasande fart och imorgon ringer klockan vid 6 igen. Bara att blicka fram emot julen nu!

Pizzan ligger nu i magen och jag fick god hjälp med att göra den. Lucas gav mig en hjälpande hand vid pizzabaket, så lite extra god blev den nog idag. Kvällen fortsätter senare med senaste Beckfilmen och lite filmgodis.

Tittade på slutet av reprisen från "Så mycket bättre" och blev nästan helt kär i Petter. Vilken go´och ödmjuk kille han verkar vara! Tog genast fram några av hans låtar och la till min Spotifylista. Finns ett helt gäng godingar av den killen!
Är det någon som vet om det kommer ut en skiva med alla låtarna från programmet sen? Hoppas det!

Skön söndagkväll på er!





Min lille pizzabagare!


6 kommentarer:

Tina sa...

Underbar kille va?? Tror det stod i Aftonbladet idag att det skulle komma en i december. Sen vet jag inte hur många låtar det blir från varje avsnitt.

Johi sa...

Jag missade det men efter att ha läst många lovord om petter måste jag nog se nån repris av det. Mumsigt med egen pizza, det åt vi i helgen. Får jag ge dig ett proffstips? Lägg på osten efter tomatsåsen och sen övriga ingredienser. På så sätt så stiger osten genom allt det goda istället för att lägga sig som ett lock över ;-)

Kram

Grodmamman sa...

Vissa låtar är tydligen släppta på bl Spotify och sedan kommer det en skiva i början av december.
Kram

Petra sa...

Vilken söt pizzabagare:)hoppas det komme ut en skiva men det borde det nog göra:)kraaam

pillan sa...

Ja Petter är härlig! Fillan lyssnar rätt så mycket på honom så jag hade lite koll på honom redan... tur man har barn:)
Kram P

Creative Lounge sa...

Håller också tummarna för att alla låtar kommer ut på "skiva"! Hoppas!! :)

Ha en underbar dag raraste!

Kramis E, CL