onsdag 10 november 2010

Tjohej!

Slänger in ett litet hej så här på kvällskvisten! Har haft ett par dagar bloggfritt, dels för att det har varit fullt upp hemma med barnen och dels för att blogginspirationen har varit låg.
Jag vill absolut fortsätta att blogga och vill nu fråga er som läser vad ni vill läsa/se här på bloggen. Jag gillar själv att läsa om vardagen hos er andra och så älskar jag ju kläder, så dagens outfits är superkul tycker jag!
Vad tycker ni? Skriv en rad och pigga upp mig!





16 kommentarer:

Cecilia sa...

Gillar din blogg och kikar in flera ggr om dagen ;) Det är blandnigen som gör den så bra, dagens outfit, inredning, barnen osv. Trevlig stämmning och fina bilder! Jag är dock urkass på att kommentera... Kramar C

Johi sa...

Jag gillar dina vardagsinlägg, mamma som du är liksom många av dina läsare. Sedan får du inte sluta med outfits för dig och barnen! Fundera och återkom med full energi! Kram

Anonym sa...

Hej! Jag tycker att du har en härlig mix av lite av varje! Kanske det vore kul att se lite fler recept, t.ex. mat som går hem hos barnen, nåt smaskigt till fika etc. Eller något annat som du kan tipsa om eller rekommendera, hämtat ur vardagen. Inredning, kläder m.m. är alltid roligt att se/läsa om!

Anonym sa...

Åh jag gillar din blogg precis som den är, så där "vardagsnormal" med lite helgmys, så som de flestas våra liv är. Jag älskar också kläder, både till mamma och till barn, annan shopping, inredning m.m. Dina mysiga bilder piggar alltid upp. Så fortsätt som tidigare, jag ser alltid fram emot nya inlägg.
Kram Eva

Grodmamman sa...

Jag gillar också din blogg precis som den är! Har fått många tips om snygga kläder och som mamma, gillar jag att läsa om din vardag också. Beundrar dig som får ihop livet med fyra barn, jag har fullt sjå med två!;)
Kram

Ammi sa...

Hej,
Kikar in här var och varannan dag för att din blogg är så bra som den kan bli.
Gillar outfit bilderna för att man blir inspirerad att köpa ngt liknande.
Vet du...den största anledningen till att jag kikar in här är för att jag längtar tillbaka till min mammaledighet och när jag ser dina bilder och läser inläggen så ler jag tänker tillbaka och myser.
Fortsätt som du gör för det gör du bra.
//Ammi

Lizas Lantliv sa...

Hej!

Gillar din härliga mix av inlägg men skulle jag ändå önska nåt så skulle jag vilja se mer från ditt hem/inredning..


Kram Liza

Kristin sa...

Jag tycker din blogg är så mysig. Tycker om din blandning av heminredning, shopping, mode och mammavardag. Mvh Kristin

Cattis sa...

Gillar din blogg mycket o följer den flitigt!! Du har en bra blandning mellan kläder, inredning och det härliga vardagslivet...
Fortsätt att inspirera oss... :o)

Kjamis Cattis

Anonym sa...

Gillar din blogg med mixen av allt.
Önskar mer recept och heminredning.
Får mycket ideer och inspiration från dig.
Kramar

pillan sa...

Hej vännen! Du vet att jag absolut gillar dina shoppingtips och dagens outfits:) Ja allt är bra hos dig, fina bilder på inredning osv I Like IT!
Kram P

Att ha det gott sa...

jag gillar din blogg precis som den är

Anonym sa...

Jag gillar den också så som den är!

Sofia

MM sa...

Å jag gillar hela Dig som du är! me din blogg att titta in i så får jag ju nääästan en dejt med dig varje dag! ;)

Den där kaffen på bilden får du fixa till, det e dax nu, allt för länge sen sist!

Kramis!

Creative Lounge sa...

Forsätt som du alltid har gjort! Superbra! :) Kram E CL

Chapmans dagbok sa...

Hej Veronica! Jag gillar din blogg och brukar gå in och kika varje dag för att se vad som hänt. Jag gillar din blanding av mode, shopping, heminredning och vad du hittar på med barnen. Jag förstår att det kan bli lite "torka" ibland, men din blogg är kanon! Hälsningar Ing-Mari