torsdag 18 november 2010

Någon mer som har börjat?

Längtar nu något så fruktansvärt efter att få julpynta, så jag har börjat att smyga in lite julfeeling här hemma. Lite mossa i nya lyktan från Åhléns blev en riktig hit tycker jag och min fina ljusslinga fick åka upp på gardinstången i vardagsrummet. Vips så blev det mycket mysigare med lite känsla av jul! Funderar på att övertala P om att sätta upp de vita pappstjärnorna i vardagsrummet också... Eller är jag helt tokig?

Ha en fortsatt mysig torsdag!











9 kommentarer:

Ia Y sa...

Så mysigt! Jag längtar också och börjar nog pynta till helgen ;) Kram C

bakom berget sa...

Härligt! Om vi öser på allihopa,så behöver ju ingen tycka att vi är för tidigt ute. Jag har oxå börjat lite smått.
Ha det gott! Kram Åsa.

Familjen Törnquist/Karlsson sa...

Hihi!! Den som väntar på något gott! :)

Jag har inga problem att vänta med att pynta eftersom jag inte pyntar så väldans mycket. Däremot är det sååå svårt att hålla sig från att äta lussebullar, glögg och allt det där andra som är så gott och hör julen till! Julmust har ajg druckit för längesedan och juleskum slank i förra helgen.

Men jag längtar också tills att få sätta upp några tjärnor faktiskt!! :)

Kram!

Malena sa...

Hoppsan! Nu råkade jag lämna kommentar i min receptbloggs namn... Det var jag som lämnade kommentaren iaf! :)

Kram MALENA

Grodmamman sa...

Mysigt det såg ut!
Kram

Johi sa...

Du är inte tokig, jag har börjat här med. Lite ljusslingor och arrangemang finns här med! Kram

Jenny sa...

Ha ha, du är inte tokig, inte enligt mig iaf!!
Jag har en stjärna i köket :)resten kommer nog upp snart...
Kram Jenny

Att ha det gott sa...

Den slingan var fin
minns du var du köpte den

Lizas Lantliv sa...

Har börjat lite smått, första stjärnan är uppe o en liten gran har fått komma in!!

Trevlig helg!

Mvh Liza