fredag 5 november 2010

Fredag, fredag, fredag...




Sötnosen ville prova min nya brosch/hårspänne!



Fredagen är här och vi har en strålande fin höstdag. Peter och hans pappa har röjt i trädgården, killarna har kompisar här och jag har fikat med bästa svärmor. Ska nu ta mig ut med Isse och få lite frisk luft.


Visar mina fynd från igår och det blev bl a muggar, tunikor och en lykta. Precis vad jag behövde, eftersom jag absolut nästan inte har något av dessa ting i mitt hem... nej, inte alls faktiskt, host, harkel...

Happy friday!!!
















5 kommentarer:

Lizas Lantliv sa...

Hihi så söt han blev!

Fina saker du shoppat!


Mvh Liza

Anna S sa...

Men så bra att du nu har nån lykta och nån tunika ;).
Hihi vad söt lillfisen blev med rosetten!

KRam

pillan sa...

Charmören nr 1!! Love the lykta...
Kram P

Annas inspiration sa...

Söt och go unge du har :-)

Hur gamla är era pojkar? :-)

Så mycket snyggt du hittat, hur mycket man än har MÅSTE man ibland fylla på ändå..hihi

Trevlig helg!

KRAM Anna

Creative Lounge sa...

Sötnosen! :)

Ja sjalarna är verkligen helt underbara och prisvärda! :)

Ha en underbar helg finaste!
Kram E