onsdag 1 december 2010

God morgon onsdag!

Livet går i 190 knyck just nu, därav min bloggfrånvaro de senaste dagarna!
Onsdagen står helt oplanerat och det är jätteskönt. Ska försöka pynta färdigt huset, tvätta en himla massa tvätt och bara vara hemma! Victor är dessutom hemma med halsont idag, stackarn.
Isac sover nu så jag passar på att få i mig frukost samtidigt som jag lyssnar på Morgonpasset på radion. Underbara Maria Montazami är gäst idag och jag kommer på mig själv att jag sitter och småler när hon pratar.
Härlig tjej som gör mig glad!



På frukostbordet!



På radion!



1 kommentar:

Johi sa...

Skönt med en lugn dag! Jag har min lugna torsdag hemma imorgon, lite jobb, lite pyssel hemma.

Nä, som det ser ut nu blir det ingen gala för mig. Svårt att boka upp sig redan nu tycker jag...maj händer det så mkt här hemma.

Kram