tisdag 28 december 2010

Vårkänslor redan?

Har surfat runt och upptäckt att vårkläder har börjat att trilla in i butikerna! Alltid spännande när en ny säsong börjar och jag längtar tills vårkatalogerna börjar dyka upp. Hittade några fina blommiga plagg som jag absolut ska kolla upp inför våren!

Lovet fortsätter och från och med imorgon är även Peter ledig fram tills skolan börjar. Vi tänkte nog ta en tripp till Sickla imorgon, där det både finns plats för bowling med kidsen och så lite shopping såklart!
Hoppas på att hitta en nyårsblåsa och kanske även lite fynd på mellandagsrean!


2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jag fick H&M-katalogen igår och jag hittade en hel del jag vill ha i den.
Kram

Annas inspiration sa...

Åh jag har tittat in hos H&M flertalet gånger och i dag låg tom katalogen i brevlådan. Härligt härligt :-)
Så mycket fint!!!

God fortsättning
kramar Anna