torsdag 16 december 2010

Äntligen Photoshop!

Nu har vi äntligen installerat Photoshop i min dator! Det har liksom inte blivit av, men jag har saknat det. Är verkligen en amatör på det, men jag skulle vilja lära mig mer. Vet att det finns kurser på nätet och jag ska försöka att sätta mig ner någon kväll och kolla det. Jag tycker att det är så kul att piffa till bilderna med fina ramar, detaljer och snygga texter!

Torsdagen är här och vi ska nu åka till fritids som idag bjuder på skinkmackor och fika, mumma!




3 kommentarer:

Jenny sa...

Vad kul med photoshop, jag vill också ha...
Jättefina bilder!
Kram Jenny

Jenny sa...

Och fin gran!!!

pillan sa...

Åh så skoj vill också ha! Men det känns som jag inte har tid att sitta ner och lära mig... skulle jättegärna gå på en kvällskurs i detta så man får göra det i lugn och ro (you know what I meen)
Kraam P