onsdag 13 oktober 2010

Spegel, spegel...

Onsdag kväll redan? Den här veckan har gått i rasande fart tycker jag!
Här hemma har vi precis ätit middag och jag har satt i gång med att baka bullar. Skulle ha gjort det inför kanelbullens dag, men annat kom i vägen hela tiden. Kvällen kommer att spenderas i soffan med bullar framför Arga snickaren och Grey´s anatomy!

I helgen kom äntligen min fina spegel upp på väggen i vardagsrummet. Fick den i present när jag fyllde år i augusti och jag älskar den! Har alltid gillat den, så när den var på väg att utgå på Ikea och var dessutom nedsänkt i pris så var det självklart att slå till!

Nu ringer klockan, dags att baka ut bullarna!










3 kommentarer:

Johi sa...

Ser jättemysigt ut och vad gott med bullar. Jag ska dyka ner i frysen efter en kaka till kaffet...bara barnen somnar snart. Här blir det nog Bonde söker fru innan Greys. Kram

Annica sa...

jätte fin spegel!
bullar ska jag me baka i dag!

ses vi på måndag?

kram

Johanna sa...

Gud så fint!!!!