lördag 23 oktober 2010

Overallköp

Härligt solig och frostig morgon har vi idag! Tyckte det var ruggigt i huset med när jag gick upp, men nu så börjar värmen stiga igen. Vi har ätit frukost och ska snart bege oss till Gävle en sväng. Lite uppdatering av barnens vinterkläder behövs. Isac behöver främst en overall, eller kanske två...
Funderar på om han behöver både en fleece- och en vinteroverall? Har en vinteroverall sparad, men den är en stl 68 och jag tror nog att han måste ha en 74:a. Växer ju så det knakar!

Hoppas alla har en härlig lördag!












4 kommentarer:

Petra sa...

ja nu e det dags för vinteroverall,Nova har en från Engla och jag hoppas den ska passa i storlek 80;)så mkt som behövs till alla kids hehe du har ju oxå ett gäng:)kram o trevlig tripp till gävle.

Anna S sa...

Han e så sööööt!
Blev det några bra inköp i Gävle?
Kram

Annas inspiration sa...

Åh lille gosegubben!!! Body är från lindex va? Jag letade efter den till Colin men den verkade vara slut i småstaden.

Hittade du overaller? Jag har både flecce och en tjock att byta mellan.

Pipptröjan är köpt hos Nelly, om du vill klicka hem den.

Du har en så fin o mysig blogg, önskar jag hann titta in hos dig ofta men tiden är knapp (skäms nästan för du har ju fyra barn ;-)...men jag blir glad för dina avtryck hos mig :-)
Många kramar!

Kramar i massorn

Malena sa...

Var har ni köpt gåstolen?? Fin! Ska också skaffa en snart! :)

Kramers!