onsdag 27 oktober 2010

Julinspiration och gala!

Vet att det är tidigt med jul, men jag kunde inte låta bli att köpa glögg och pepparkakskola på Ikea i söndags. Gick där och pillade på alla julsaker och fick då världens julkänsla! Och idag var jag bara tvungen att inhandla två härliga jultidningar i affären. Älskar ju julen och börjar längta lite nu...
...tror nog att det blir glöggpremiär till Fars dag!






Härlig kvällslektyr!



By the way, är det någon av ER som ska gå på Mammabloggalan den 7-8 maj? Tror faktiskt att jag ska boka en biljett, men det skulle vara kul att veta om någon av er ska gå!
Det är 3 stycken duktiga bloggerskor som har dragit igång denna gala som går av stapeln i Stockholm i vår. Gå in här på hemsidan och kolla!









5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Har också de tidningarna och idag köpte jag två till, men de blev jag lite besviken på.
Kram

Pia Lota Loppis sa...

Nä men oh!!!!! Har stått och spanat på tidningarna men tänkte att det är liiite tidigt! Vilka tycker ni är bra??? Ska som vanligt ha julafton här hemma och älskar att hitta nya grejor!!!

Kram

Therése sa...

Mitt hetaste julstämningstips just nu är Ballerina med pepparkaka! Supergoda!

Creative Lounge sa...

Julen är supermysig och förberedelserna lika så! :)

Julskyltade i butikens lilla skylfönster igår med änglavingar på skyltdockorna och stora härlig julkula i antiksilver med matchande
ljusstakar. Sådär lite lagomt juligt! ;)

Tack fina du! Ja vi hade en supermysig dag tillsammans! :) Kramar E

Johi sa...

Jag funderar på att åka fakiskt....verkar kul!