torsdag 28 oktober 2010

Dagens!

Nyss hemkommen från barntimmarna och Isac sover gott i vagnen. Jag ska slänga i mig några pannkakor till lunch innan vi ska hämta Lucas.

Dagens blev idag en av höstens skönaste tröjor från HM. Var lite skeptisk till den när den kom ut i butik, men jag gav den en chans till i helgen när vi shoppade. Hur skön som helst och till ett kanonpris, 149:-!
Till det älsklingsleggings från Lindex, amningslinne från Boob och örhängen från HM. Skön och snygg hemma-mamma-outfit!










3 kommentarer:

Petra sa...

snygg tröja haha jag går i lika kläder som dig idag,skööönt o slappt men ändå snyggt;)kram

Anna S sa...

Hello there.
Cool tröja du har!
jag tror dock inte att plankan Anna skulle bära upp den lika snyggt som du.

Sv: nej jag har inga planer på att gå på galan.
Måste spara pengar nu när vi köpt dyrt hus, haha.

KRAM

Hemma hos Katta sa...

Vad roligt att få träffa dig på galan! Ser bara fram emot den mer och mer just nu =)

Ha en fin fredag!

Kraam /K