torsdag 14 oktober 2010

En dagens från oss

Nyss hemkomna från barntimmarna och Isac sover nu sött i vagnen. Passar på att få i mig lunch nu innan det är dags att hämta Lucas från dagis.
Dagens idag blev en underbar velourklänning från Blingo som verkligen är en kopia av en Odd Molly klänning. Skiljer inte mycket i utseende, men 1100:- i pris!
Tycker att Odd molly har så mycket fint, det tar lite emot att betala upp till flera tusen kronor för en klänning eller en tunika. Särskilt när man går på föräldrapenning! Har i för sig upptäckt att man kan fynda Odd mollyplagg på Tradera, så en vacker dag hoppas jag att det flyttar in något fint från Odd molly här!

Tjing!





Klänning från Blingo som passar min plånbok! (Skrämmande lik
den från Odd molly, eller hur!)



Dagens busfrö i tröja (gammal) och byxa från Lindex!



6 kommentarer:

Kärleksallen sa...

Du är sååå fin Veronika!!! Hoppas du och lillklimpen har haft en underbar dag!!!
Kramar

Grodmamman sa...

Snygg tunika! Tycker också att Odd Molly är fina, men de är för dyra för min plånboken också och då jobbar jag!:)
Kram

Anna S sa...

Vilken kopia!
Snygg!

min lillskrutta har haft likadana braxor som din lillfis idag :)

Kram

Anonym sa...

Åh den tunikan är verkligen jättefin! Är dom "normala" i storlekarna? Tycker alltid att du har så snygg stil och att du är så bra på att kombinera ihop snygga vardagskläder! Tittar ofta in på din blogg för inspiration.

Hälsningar Anna i Uppsala

pillan sa...

Superfin tunika. Jag skulle på ett Blingoparty för två v sedan men låg då deckad... Har oxå kollat O.M på tradera och det går att göra fynd ibland har jag sett! BTW så undrade du vart vi bor...i Ånge mitt mellan Östersund och Sundsvall:)
Kram P

Creative Lounge sa...

Superfin tunika (du likaså)och mycket lik O M.

Ni ser ut att ha det så mysigt hemma. Efterlyser ett "hemma hos" kollage av dig! :)

Tusen tack raraste för dina varma ord med BL lanseringen. :)
Ja Umeå är en bit bort för en kväll! ;)

Ha en härlig söndag! Kram E