måndag 25 oktober 2010

Några av inköpen...

Måndag igen och jag sörplar på dagens första latte och lyssnar på "Hang with me" med Robyn som gör mig sååå glad just nu! Isac sover, Lucas kollar på Madicken och jag passar på att sitta här.

Påsarna från helgen shopping är nästan uppackade och jag hittade mycket fint! Fleeceoverall är nu köpt till Isac i alla fall. Hittade en jättefin på Åhléns, men hittade tyvärr ingen vinteroverall som föll mig i smaken. Men jag tänkte kolla runt lite på nätet också.
Nya superfina och knoppiga orkidéer har fått flytta in och de köptes på Coop Forum för endast 129:- styck. Hittade två jättefina exemplar där den ena hade tom 3 fina stänglar! Löp och köp!

Snart ska jag och killarna ut en sväng. En prommis i höstsolen och ett besök på bibblan!

Tjing!



Turkos overall från Åhléns!




Underbara orkidéer från Coop och nya ljusstakar
från Åhléns!

Söt mallgroda!
Lucas ville prompt visa upp sin nya
traktortröja som kommer från Lindex.


4 kommentarer:

pillan sa...

Mycket fint du hittat, som vanligt;) Har köpt en åkpåse på Tradera nu får se om den är bra annars får jag söka vidare. Fick den för 450 kr så inget att sörja över....
//PIllan

Johi sa...

Den hade min E gillat med! Superfin overall du hittade och wow vilka blommor!

Malena sa...

Tänkte också köpa den fleeceoverallen först! Men istället ropade jag hem en näsatn helt ny från Polarn på Tradera! är mycket nöjd med den!

Kraaam!

Sofie sa...

Vad fin den turkosa overallen va!!!