lördag 2 oktober 2010

Oktober!

Välkommen oktober säger jag idag då det inte blev något inlägg igår! Barnen var lediga från skolan igår så vi åkte in till Uppsala för lite shopping, McDonaldsmiddag och sen bio. Jag och de stora killarna var och såg "Dumma mej" och vi tyckte att den var riktigt rolig! Ett litet biotips alltså!

Oktober är ju som sagt rosa också och självklart så stödjer jag bröstcancerforskningen. Har två ganska närstående som drabbades för ett tag sedan och där en tyvärr inte klarade kampen. Fick nyligen också ett besked om en annan väldigt närstående som också fått diagnosen och som ska operera bort ett bröst ganska snart. Men vi i familjen tänker BARA positiva tankar och att allt SKA gå bra med henne! Det finns liksom inget annat!

Så alla girls därute, stöd Rosa bandet och glöm inte, feel your boobies!!!






Bild från Isa Form!



3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Försöker alltid stödja denna insamling i oktober. Min farmor gick bort i bröstcancer, så tidigt i mitt liv att jag inte hann lära känna henne. Jag var bara 5 månader när hon gick bort.
Kram

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Bra där! Tråkig sjukdom som dom flesta tack o lov besegrar!
Ha en fortsatt trevlig helg!

Annica sa...

e det nån jag bör veta om?
kram