söndag 17 oktober 2010

Söndagsmys!

Då var söndagen snart över och det är dags att ladda för ny vecka! Helgen har gått i rasande fart som vanligt. Fast veckorna går ju också minst lika fort!

Idag på eftermiddagen åkte jag Sebastian och Isac in till Uppsala. Sebban var bjuden på kalas på Nickis lekland, så då passade jag på att strosa runt i några butiker. Hittade lite till Isac, lite till mig och så köpte vi en present till lilla kusin Mio som fyller 1 år på tisdag. Det fanns mycket höstfint till de stora killarna också, så det blir snart en sväng till in till stan. Måste ju kolla in godbitarna från Rusta också!

Nu fortsätter kvällen här med soffmys, nyduschade barn och något gott att snaska på!

Kram kram!



Färgglada bodys och tuffa jeans från Kappahl och Lindex.



Pälskrage från HM och kofta Vero Moda.




Amningsbehåar från Kappahl. (De bästa enligt mig!)




2 kommentarer:

pillan sa...

Kappahls amningsbh har jag inte provat, det måste jag göra! Fin kofta i en härlig färg också:)
Kram Pillan

Att ha det gott sa...

Kanske vart barnen servade av min dotter då
hon började på nikkis igår