onsdag 18 januari 2012

Softish onsdagkväll

Inte så mycket mer bloggning från mig idag kan jag säga. Har gått de senaste dagarna med en liten förkylning i kroppen. Ingen feber eller så, men det känns att man går lite på halvfart. Har en lätt huvudvärk, så nu tänker jag slänga mig i soffan och bara vårda mig själv resten av kvällen.

Tänkte visa min fina nya lykta som kom upp efter att all julpynt försvann. Tycker att den är underbar och japp, den kommer från Indiska! Passar riktigt bra med den mysiga buddhan som jag fick av min kära mormor när hon flyttade från sin lägenhet. Hittade även en liknande fast vit, som jag också fick ta över efter mormor!
Nu väntar soffan, en kopp thé och lite vila för mamman här, så ses vi imorgon!





5 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Du har så mycket fint:)
Krya på dig!
Kram.

Anonym sa...

Lika fint som alltid!!!! Krya på dig och ta hand om dig!
Kram Eva

Anonym sa...

krya på dig, så fint, så fint /Annika

Anna S sa...

Är avis på alla dina fina lyktor och allt annat piff!!

Krya på dig!
Kram

Petra sa...

Lyktan var galet fin,indiska har så mkt fint.krya på dig kram