måndag 2 januari 2012

Dagen som försvann och musiktips

Jisses, vad den här dagen rann iväg! Har bara varit hemma och skrotat, men det gick undan ändå. Två av barnen har haft kompisar här och jag har plockat bort en massa julsaker. Stjärnorna och ljusstaken får sitta uppe lite till för de lyser ju så fint och granen tar jag någon annan dag i veckan. Lika mysigt som det är att ta fram julgrejer så är det bra skönt att plocka undan det också!

Lyssnar på några av mina favoriter just nu medans jag sitter här vid datorn och bloggar och det är James Morrisons nya och en lite äldre låt med Biffy Clyro som var förband till Foo Fighters i somras. Skön och helt underbar musik som gör mig sååå glad.

Nu strax läggning av de små och sedan soffhäng. Ska försöka att ta oss upp tidigt imorgon och ta en tripp till självaste huvudstaden!  





3 kommentarer:

Anna S sa...

Jag lyssnar också mycket på James Morrison. Så skön!
Jag plockar också bort julen nu. Granen åkte just :).

Kram

Annica, mamma till 6 sa...

Har oxå börjat ta bort julen i dag, tar nog granen i morgon!
Ha det så gott i huvudstaden;) kram

Malena sa...

Bra låtval!