måndag 16 januari 2012

Nyklippt

Hade en mysig dag på Gränby centrum jag och småkillarna! Lunchade med min mamma, fixade lite andra ärenden och hann få Lucas klippt. Senare kom även lillasyster och hennes lille Tim och hängde med oss.
Ramlade över ett sådant fint fat inne på Ica Kvantum av alla ställen! Riktigt stort och perfekt för att ställa en massa blockljus i eller bara ha det till ett snyggt salladsfat.
Nu har det gjorts läxor och strax blir det kvällsfika framför Idrottsgalan. Mamma sa att det skulle vara flera bra artister med?
Soffmys coming up!



Finaste killen!

Cool, grön blixt i håret!

Äääälskar det fina fatet!



2 kommentarer:

Bella sa...

Ååh, vilket fint fat! Kul att fynda i oväntade affärer :)

Gott att få klippt grabbarna som ser jättefina ut!

Hoppas du får en mysig kväll!

Kramar Bella

Elin sa...

Vad roligt!!! Exakt det fatet fast ovalt köpte jag på Ullared när jag var där innan jul. Min första tanke var ett underbart uppläggningsfat till typ salladen/buffèn, men föst fick det agera adventsljusstake till blockljusen :-).Fint och mkt användbart!
Ha en fin kväll!
Kram Elin