tisdag 31 januari 2012

Halv åtta hos oss

Jepp, då hade vi tisdagen snart förbi också. Jag tycker att det har känts som måndag hela dagen av någon anledning... Härligt då att vakna till lillördagen imorgon!

Vi har varit på dagis hela dagen nästan idag och så fortsätter vi tills personalen och vi känner oss trygga med medicineringen av Lucas. Men det är jättebra personal, så det kommer att gå kanon så småningom!
Efter Bolibompamys i soffan fick de små spela lite dator medans jag plockade i ordning inför morgondagen. Var så satans trött när jag kom hem på eftermiddagen så jag ser fram emot att få slå ner rumpan i soffan snart med lite gott thé. Attans bara att Äntligen Hemma och Top Model går samtidigt, men jag får sätta på ett av dem på inspelning och kolla senare. (I-lands problem???)

Ha det gott alla fina!




Inga kommentarer: