fredag 13 januari 2012

Det blåser isbjörnar!

Jisses, vad det blåser runt husknuten! Och just nu ser jag att det snöar också, ett riktigt busväder så här fredagen den 13:e.
Alla barnen är nu hemma från skolan inklusive ett gäng kompisar. Lucas har fått lekt med sin polare Wille och jag har fått en fika stund med hans goa mamma Ann-Sofie

Nu sover Isse och vi inväntar bara pappan i huset och sedan kör vi väl igång fredagsmyset!
Tänkte bara visa mina reafynd som jag hittade förra veckan jag var i stan.
Oooh, vad jag diggar rea! Och allra helst nu när det blir rea på rean liksom.
Fyndade jättefina svarta muggar på Indiska som just var på halva reapriset. Snygga som sjutton och passar i vårt kök.
Och lite kläder då också... Tre fina klänningar för totalt 150 kr på Gina tricot och en svart blus för 100 kr på Indiska, hepp!

Nu har liten Isse vaknat här och vill gosa i soffan. Glad fredag på er!












4 kommentarer:

Petra sa...

Fina fynd;)
J ett riktigt busväder är det allt,tur man är innomhus o myser,kram o trevlig helg.

Nina - Glamourmamman sa...

Jag ÄLSKAR halva reapriset :-) Ska till Gbg hela helgen så jag hoppas kunna fynda en del.

Och du, det är aldrig försent att börja springa :-) Underbart!

Kram & trevlig helg!

Coquina sa...

Skoj med shopping =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dina söner =)

MammaMia sa...

Mysiga koppar att dricka te ur i blåsväder, jättefina!
Har köpt ny iPhone och i denna verkar det som att man kan kommentera på din blogg. Äntligen!
Har följt den ända sen mammabloggalan, men kunde inte kommentera innan. Men nu går det som sagt :-)

Kram