fredag 6 januari 2012

Nummer tre

Latte nummer tre intas nu! Åh, satans vad gott det är med finkaffe!
Har skickat ut alla i familjen medans jag röjer för fullt i köket. Vi har ju ett litet kök och väldigt ont om öppna ytor och det blev dock ett litet problem med kaffemaskinen. Darlingen och jag har plockat undan och planerat lite för vår kösrenovering som nu har stått still ett tag. Men nytt golv ska köpas ganska snart i alla fall!

Poppar för fullt den senaste Så mycket bättre musiken och mina favoriter är nog Timbuktu, Lena och E-Type. Och sedan undrar jag om jag är den enda som inte gillar Laleh???

♥♥♥





2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vårfin skjorta du har. Kul att renovera vi håller på med allrummet på övervåningen. Ska lägga in ett vitt trägolv och väggarna är nu vita. kram Annika

Anonym sa...

Nej du är inte ensam om att inte gilla Laleh.Förstår inte vad som är så bra med henne då de finns såna som Lena Ph,Timbuktu,Tomas och E-Type.Trevlig blogg du har är ofta in och kollar men är dålig på att kommentera.Hälsningar från Finland