torsdag 20 oktober 2011

Utbrott och dagens

Vi tog vara på det fina vädret och gick och hämtade Lucas från dagis. Väl hemma så började gossarna att leka med brorsornas skateboards medans jag packade in vagn och väskor. Och Isac fick såklart ett litet utbrott och ville inte lämna ifrån sig skateboarden. Jag var sååå kaffesugen så jag mutade trollen med lite saft och kex för att få in dem.
Nu har det fikats och sörplats kaffe och jag ska strax förbereda en tidigare middag idag. Jag smiter hemifrån efter maten och åker och storhandlar och darlingen tar hand om barn och städar!
Låter bra, va?




Hm, säsong för det här eller?


...och här får Isac ett litet utbrott.



On me today: Linne och kofta HM, jeans Gina Tricot och
färgmatchande supersköna strumpor Åhléns!

1 kommentar:

Elin sa...

Låter mkt bra tycker jag! ;-). Isacs mössa är så himla fin! Vart har du köpt den?

Kram