måndag 31 oktober 2011

No stress

Var fortfarande inne på att skynda på kidsen imorse! Brukar jaga upp dem en viss tid, sen ska de klä på sig innan ett visst barnprogram börjar och sen snabbt käka frukost innan de cyklar iväg.

Men, just det, inte på en hel vecka! Sååå skönt med höstlov och jag ska nu sätta mig i min sköna fåtölj med en morgonkaffe och slösurfa innan det är dags för frukost.
Dessa små stunder jag tar ger mig en sån energi! Puss!


Just det, ett svar till Malin Svensson som undrade om vår fåtölj. Den kommer från Ikea och heter Barkarby. Tror dock inte att den finns kvar i sortimentet längre, då vi köpte den för ca 6-7 år sedan!






2 kommentarer:

MM sa...

Tror din fåtölj sedan fick annat namn, den ser ju precis ut som vår soffa, Ekeskog.
Nu finns ju inte den heller på Ikea längre, men Blocket brukar de dyka upp emellanåt! Avtagbar tvättbar klädsel, o det går dessutom att beställa ny från Bemz!

Annas inspiration sa...

Vad härligt att ha kidsen hemma en hel vecka,
ska ni mest vara hemma & mysa?! :)

kramar Anna