söndag 30 oktober 2011

Hej vintertid!

Japp, då var det officiellt vinter då! Kunde inte sova så mycket längre imorse när darlingen gick upp med Isse. Men jag låg kvar i sängen och lyssnade på min spännande ljudbok. Håller på att beta av Mari Jungstedts alla böcker och de är riktigt, riktigt bra!

No plans för dagen utan förmodligen en soft och skön söndag. De stora killarna leker med kompisar, Peter och Lucas gick ut på gården och Isac sover så jag har pysslat med lite annat smått och gott.

Later, folks!


Har hunnit med att fota en dagens...


... pyntat lite mera...

... gjort en extra skummig och god latte...

... målat naglarna...

... bläddrat i några sköna blaskor...

... och pussat på en son!
Min förmiddag so far!


2 kommentarer:

pillan sa...

Ser att du har en riktigt skön söndag!

:) Pillan

Petra sa...

Vad jag älskar din blogg:)
Den är så mysig och underbar love it.
kraam