söndag 2 oktober 2011

Sweet sunday!

Skööön söndag har vi och jag hoppas att ni har haft det lika bra! Inget speciellt var inbokat, så vi har bara fixat lite här hemma och ute på gården. Köpte lite höstblommor i fredags som jag planterade i krukorna vid stora trappen, men jag är inte riktigt klar ändå med mina planteringar. Ska försöka att piffa till det lite bättre vid den lilla ingången senare!

Två fyndtips tänkte jag visa också! Två söta ljuslyktor i glas som lyser så fint hittade jag på Lagerhaus för 19 kr styck och den stora superfina orientaliska lyktan fanns i den nya blomaffären på Gränby centrum för endast 98 kr! Har ju en liten förkärlek till just såna lyktor och den passar perfekt i våra stora vardagsrumsfönster!

Killarna har lekt med kompisar hela dagen och vi fick lite fikagäster på em också, men nu är det hemgjord pizza på gång och sen soffhäng och till att ladda för en ny vecka!

Go`söndagkväll på er!






Inga kommentarer: