tisdag 25 oktober 2011

Lite lila och lite nytt!

Hämtade ut ett stort paket från Ellos i fredags med lite spännande innehåll! Hade ju beställt lite nytt till hemmet och tre saker kom nu och två andra grejer kommer lite senare i november.

I paketet var det en snygg svart plåtpall, det coola hjortkuddfodralet och en fin zinklykta. Och allt hamnade i vardagsrummet! Har även tagit in lite lila detaljer där som ett kuddfodral, en glaslykta och så har vi min fina lila orkidé som står i fönstret. Är väldigt nöjd med mitt höstpiff i favoritrummet nu innan det ska julpyntas.

Passade på nu att fota, piffa och tända ljus medan lillprinsen sover för om en stund så förvandlas bordet till en bilbana igen!
Kraaam på er!



Lila kudde från Indiska.



Sååå fin plåtpall!


Lila lykta från Mio och en liten buddahfigur från Indiska har flyttat in!


Gillar den här ruffiga lyktan!






3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh måste bara säga att jag älskar din inredningstil!
Har läst din blogg i säkert 1 år nu men faktiskt aldrig kommenterat,konstigt nog!
Tycker du har en riktigt feel good blogg och blir imponerad av dig och din familj. Du verkar så lugn och harmonisk till skillnad mot mig ;)... Ha en mysig tisdag kväll!
Malin Svensson

Anonym sa...

Hej. Vilka fina inredning saker du har köpt. Jag bara älskar lila.. Det är alltid roligt med något nytt, speciellt Inredning.. Du verkar ha det jättefint fint där du bor..
Tycker det är roligt att läsa din blogg..

Ha en bra kväll. Maria..

Liza sa...

Åh så snyggt det blev!
Lila är så fint till hösten!

Ha det bra!

Mvh Liza