måndag 30 november 2009

Sista november

Måndag morgon och äntligen kan jag blogga igen! Ett litet dataproblem hindrade mig igår... åhh, vad jobbigt det blev... ( nån mer som är bloggberoende, hi,hi? )
Vi tände i alla fall det första ljuset igår morse vid frukosten och killarna tyckte det var så mysigt. Nu börjar nedräkningen!
Imorgon får dom äntligen börja öppna sina julkalendrar och då främst chokladkalendrarna som mormor köpt! Dagens höjdpunkt, eller?
Invigde min juliga blus från Åhléns igår, tyckte att den kunde väl passa finfint på första advent!

Ha en bra dag, alla raringar!
♥♥♥







6 kommentarer:

Sofie sa...

Vilken söt adventsstake!!!

Och fin du är i din mage=)

Maja sa...

Hej! Du har det så fint här på din blogg. Så mysigt och inspirerande. Är lite småavundsjuk på din fina mage (har 3 goingar) och ljusstaken är kanonfin.

ammi sa...

Hej, jag kikar in här lite då och då och jag gillar din klädstil skarpt.
Du har sååå bra smak.
Fin gravidmage har du också.
Nu måste jag gå och köpa nya kläder.
Tack för inspirationen!

Stjärnor & Champagne sa...

Japp här får dom också sina chokladkalendrar imorgon. Den lilla väntar och väntar. Det är så härligt att titta in hos dig och få klädtips. Magen växer, så spännande...Undrar vad det är!!!

Kram Anne

Anna Söderberg sa...

Värsta söta staken o blusen!

Visst får man önska sig en liten tjej ;).
Det gjorde jag 1a gången (i smyg, hihi).

Kram kram

MM sa...

Blusen e så himla snygg på dig, o när jag provade den i affären såg den ut som en säck :(
Jag får väl ta nån av mina helvita o sätta i brodermaskinen kanske!
Önskar sååå att jag kunnat åka med dig på måndag! *mysigtavis*
Kramis!