onsdag 4 november 2009

Julstämning i smyg...

Idag har jag börjat längta något så kopiöst efter att få julpynta! Letade upp lite skön julmusik på Spotify, drack kaffe och tog fram lite pepparkakor sen var stämningen i gång! När jag handlade hittade jag även ett par juliga tidningar som fick följa med hem. På omslaget av Lantliv upptäckte jag dessutom att min nya juliga blus från Åhléns var med!
På eftermiddagen kom de första snöflingorna här! Givetvis så stannade dom inte kvar på marken, men mysigt var det ändå!

Apropå julmusik... Kan någon tipsa om riktigt bra julskivor? Har några favoriter, men vill gärna ha fler!

Ha det gott!
♥♥♥









9 kommentarer:

MM sa...

Du e ju för tokig du, längta efter julpynt redan!!! ;) Men så e du ju världsbäst på att pynta med!

Har det snöat hemma?! Wow! Här e bara grått o mörkt idag, ser ut som solen aldrig har vaknat.

Kramis!

Vitt och Blått sa...

Vill också ha den där tidningen! Måste nog köpa den imorgon, eller kanske på fredag när jag slutar tidigt! :) Huset har jag köpt hos "Uthuset i stan" UNDERBAR butik! Ha en fortsatt bra vecka - kram Ewa

Hem och Lycka sa...

Älskar Lantliv och den senaste var extra fin nu med julinspiration. Blusen är superfin, ska ta en titt på Åhléns. Tipsar om Peter Jöbacks och Sanna/Shirley/Sonjas julskivor, mina favoriter!

Tack för fina ord hos mig.

kram Mia

Nina - Glamourmamman sa...

När det gäller julskivor så gillar jag Absolute Christmas. Men än känns julen lååångt borta för mig :-)

Grodmamman sa...

Min blogglista fungerar inte för närvarande, så här hade jag missat många inlägg!:)
Snygga tunikor du visar och jag önskar att jag hade en yngre dotter när jag ser kläderna du visar!:)
Kram

MM sa...

Leta upp Kenny G -Miracles- en av mina favoriter när det gäller stämningshöjning i juletid!
Kram!

Therése sa...

Själv har jag lyssnat på julmusik i två månader :). Kan rekommendera Nils Landgren "Christmas with my friends". Traditionella julsånger, men lite jazzigt.
Ha det fint!
/Therése

Therése sa...

Själv har jag lyssnat på julmusik i två månader :). Kan rekommendera Nils Landgren "Christmas with my friends". Traditionella julsånger, men lite jazzigt.
Ha det fint!
/Therése

Petra Bloggar sa...

Julblusen är helt underbar, den måste jag också spana in (om jag får tillfälle någon gång) hihi!

KRAMAR