tisdag 17 november 2009

Julen smyger sig närmare!

Var är solen? Var är kylan? Var är snön? Jisses, så less jag är på detta gråa och blöta väder! Ärligt talat så kan jag inte ens minnas när det var sol senast...

Har börjat pilla på mina julsaker idag och tände även ett ljus som sprider kaneldoft i hela huset! Mumma!
En amaryllis har också fått flyttat in i vardagsrummet tillsammans med mina röda kronlyktor. Nya julkuddar, kuddfodral och en löpare inhandlades i helgen också, några av dem tipsade jag om här. Får se bara var dom hamnar sen...

Ha det gott!
Kram Veronica








Kuddar från Hemtex, kuddfodral och löpare från Village!


1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad mycket fint. Har det röda kuddfoderalet från Village, köpte det förra året. Ja var sjutton är snön och kylan??
Kram Anne