måndag 9 november 2009

Sjukstugan fortsätter...

Tre sjuka barn här hemma idag. Sebban vaknade imorse med halsont och var hängig, så vi får väl se om Lucas står på tur snart. Victor har i alla fall varit feberfri i två dagar nu, så han får gå till skolan imorgon igen.

Tack för alla bra tips på julskivor! Jag har hittat en till, nämligen EMD:s nya julskiva. Finns på ICA nu och den säljs till förmån för Childhood foundation. De sjunger klassiska jullåtar på svenska och den är riktigt bra! Sen är det ju så att killarna är ju inte helt fel att vila ögonen på heller...
(Gumsjuk? Nej inte jag inte, hi,hi...)

Nu väntar en stor latte och lite mys med mina sjuklingar!

♥♥♥



Vackra killar som sjunger vackra jullåtar!



Stor smarrig latte till mamsen!

6 kommentarer:

MM sa...

Krya på er kramar kommer här, o en länk jag menat att skicka länge, men som inte blivit av!
Kramis!

http://www.stoffochstil.se/Katalog/Monstre.aspx?group_id=1258

Och jaaa, jag hjälper dig! :)

Nina - Glamourmamman sa...

Tack för komplimangen! :-)
Hoppas att familjen kryar på sig snart!

Stjärnor & Champagne sa...

Vad trist att ni är sjuka...Magen är så fin, hoppas att du får en lite tjeja nu. Jag saknar din kompis!!!

Kram Anne

LiSSaN sa...

Krya på er!! Inte roligt med sjukligheter osm avlöser varandra.

Du atr så fina bilder med din kamera! Visst var det en Canon du hade? +/- med den tycker du?

Vi har ju nyss köpt en Sony som vi testar oss på lite. Var från början inne på Canon eller Nikon, men priset på Sonyn var så bra just för tillfället, så vi tog hem den för att pröva den. : )

Ha en go dag annars!

Noga Utvalt sa...

Sjukstuga här med...mannen ligger hemma med hög feber! Nu hoppas jag innerligt att skrållungen inte blir smittad. Så synd omd em små när dem blir sjuka!

Ha en fin tisdag o hoppas att killarna kryar på sig!

Kram Nadja

Petra bloggar sa...

haha, nämen där var ju lilla Emd!!!

Gu jag har knappt hunnit kolla bloggar på två veckor, åh vad mycket jag har missat här. Serholt kuddarna är underbara, måste sno och blogga om det men länkar givetvis till dig!

KRAM