måndag 16 november 2009

Kramar och lyktor...

... är det som piggar upp nu!
Sebastian och Lucas brukar ofta kramas och leka mycket ihop, urgulligt med tanke på att det är 5 års skillnad mellan dom. Alla killarna är faktiskt snälla mot varandra överlag och det är jag mycket glad över. Visst blir det osämja ibland, men det förekommer inga slagsmål eller dumma ord. Jag tycker att det är viktigt att ha en bra relation med sina syskon, så vi har väl lyckats med uppfostran hittills! (Vi får väl se när tonårstiden kommer, ha, ha!)
Nu väntar duschen och kvällsfika för kidsen. Tända ljus och gott thé för mig!

Kram Veronica ♥



Syskonkärlek!



Måndagsmys hos oss!


3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Ja gud visst är det härligt med barn som är sams. Tyvärr börjar det bli mer och mer konfrontationer här med en 12-åring och en snart 9-åring. Den klänningen är jättefin, får nog åka till Kapp-Ahl, suck hinner aldrig med att gå i några affärer. Men den var jättefin, precis min stil.
Ha det gott med din fina mage, pst är med och tävlar om dom fina siffrorna.

Kram Anne

MM sa...

Gos-killar!
Ja, inte har syskonsämja nåt med ålder att göra i alla fall, mina är det ju 4 år mellan, o trots att alla sa att dom inte skulle ha nåt gemensamt, inte leka ihop osv, är de de bästa vänner!
Tror det hela har mycket att göra med hur den generella kärleken i familjen är!

Kramis!

Grodmamman sa...

Härliga killar!
Här är det 4 år mellan barnen och ibland är de super sura på varandra, men för det mesta är de bästa kompisar.
Snygg klänning du sytt och det ser så mysigt ut med magen!:)
Kram