lördag 14 november 2009

Lördagsmys

Lördagen har bjudit på 79-års kalas och vi har då grattat min kära mormor. Nästan hela tjocka släkten var där och det är alltid så kul att få träffas!

I fredags for vi in till stan och shoppade lite och började faktiskt att handla lite julklappar till killarna. Det skulle vara så skönt att få sånt gjort i tid det här året! Jag vill kunna sitta ner och njuta av hela december, utan att ha panik över saker som man måste göra innan jul. Vi är på god väg...
Visar en dagens då jag invigde min underbara klänning från Indiska!
Nu är det dags att slänga upp benen i soffan, smaska på god glass och kolla på Körslaget.

Puss och kram!









2 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Låter som om du har haft en riktigt skön dag! Och fin klänning har du också :-) Njut kvällen!

Petra bloggar sa...

Ljuvlig du är!!! Jag fattar verkligen unte hur man kan vara så vacker som gravid!!! Verkligen beundransvärt, jag såg nämligen mest ut som ett vrak hela tiden haha!!! Nu ska jag kolla in din tävling :D

Massa kram