tisdag 1 december 2009

KRAAAM!!!

Vill tacka alla mysiga och goa´ kommentarer jag fått på sista tiden! Är så glad att det bubblar i magen på mig! Det har dykt upp så många nya människor som har hittat till mig också och det är ju helt underbart!

Det har känts riktigt tungt emellanåt när ingen har skrivit någonting... Men jag ser ju på besöksräknaren att ca 80- 100 personer tittar in varje dag, så det har ändå hållit mig igång. Jag tycker ju att det är så kul att blogga och att läsa andras bloggar! Ni inspirerar mig!

Stoooora kramar och tack för att ni förgyller min dag med gulliga kommentarer!!!
♥♥♥









6 kommentarer:

Cecilia sa...

Kram tillbaka ;) Läser varje dag och gillar det du skriver om! Men jag är dålig på att kommentera :( Ska bättra mig! Kram igen, Cecilia

MM sa...

Hello tjejen, såg reklam från MixMix, massor med fina lyktor, o tänkte självklart på Dig!
Pussa lillmysen,
hoppas att se er snart!
Kramis!

Sofie sa...

Åh vilken underbar bild, riktigt fint!!!!!

Viktoria sa...

Jag läser varje dag (nästan)
Receptet på dina pepparkaksmuffins vill jag gärna ha, du ska ju få några recept av mig också.
Sköt om dig, magen och barnen.
Vi ses snart.
Kram // Viktoria.

Milla Holmberg sa...

Hej!
Jag skriver inte så ofta men jag tittar in på din blogg nästan dagligen. Du har så fina bilder och jag gillar enkla bloggar om vardagliga saker.
Jag hittade hit genom din (och min) vän L´s blogg. :-)
Ha det bra!
Erika

Jennie sa...

Visst är det tråkigt när man vissa dagar inte alls får några kommentarer! Jag försöker kommentera mycket , men jag kan vara ganska dålig på det jag också .

Härligt med en stor familj ! :)