söndag 6 september 2009

Pyret!

Som sagt så var jag på ett tidigt ultraljud i fredags och allt såg mycket bra ut! Det var helt underbart att få se lilla pyret och att han/hon verkade må bra!
I helgen har både Sebastian och Victor spelat match och båda har även gjort mål, så mamman är stolt som en tupp just nu! Har aldrig förrut varit intresserad av fotboll, men det är ju så kul att se ens barn spela. Och särskilt när det går bra för deras respektive lag!
Har hunnit få tag i lite höst- och vinterkläder till killarna också och så lite nytt till hemmet förstås. Ikea kommer man väl aldrig tomhänt ifrån!
Nu har vi precis ätit kalops till middag och snart är det dags för efterrätt som består av chokladpudding och vispad grädde! Mumsig höstmat!

Ha en fortsatt skön söndag!
Kram Veronica







Första bilden på pyret!






Lite av helgens shopping!




5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Det är ju så mysigt när man väl får se det lilla pyret för första gången!:) Eftersom jag har haft lite krångliga starter av mina graviditeter så har jag fått se båda mina barn tidigt i graviditeterna. Sedan har även sluten varit lite krångliga och då har det varit så fascinerande att se dem när de varit så stora!:)
Fina saker du shoppat också, gillade färgen på din tunika!:)
Kram

sand mellan tårna sa...

Mmmmmm...... snart får jag känna på mysiga magen..... väx fort söta baby!

Kram Linda

MM sa...

Vilken upplevelse det var att se lilla Pyret!!!

Ser att det blev ytterligare lite shoppat oxå!

Nu har jag uppdaterat lite i min blogg, men tror jag behöver hjälp för att få den att se ut som jag vill... kan inte riktigt få till det...

Kram!

Anonym sa...

Hej!
Första gången jag är inne på din blogg. Såg att du har 4 killar, själv har jag 3 st lite äldre än dina. Min minsta är 10år.
Trevlig blogg du har!
Vill gärna va med och tävla om stjärnan!
Hälsningar Britt

Maja sa...

Fin blogg du har! Vad roligt att få se lilla pyret. Alltid lika faschinerande varje gång.(har tre sötisar) Snygga kläder, gjorde en rejäl update i kidsens garderober igår. Alldeles för dyrt men hur kul som helst:)