torsdag 3 september 2009

Mer bak

Har nu precis tagit ut den sista plåten med tekakor ur ugnen och det doftar ljuvligt i hela huset!
Vi har faktiskt provsmakat och dom blev jättegoda! Det är inte ofta som jag bakar matbröd, men nu så har jag fått blodad tand tror jag. Härligt att somna till en doft av nybakat och jag längtar verkligen till frukosten nu!
Imorgon är det dags för det där ultraljudet som inte blev av förra veckan. Sticker tidigt och jag ska även passa på att shoppa och käka god lunch med en mysig vän vid namn Malin.
En hel dag med mammalyx!

God natt och dröm sött!
Kram Veronica










5 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Är du vaken? jag kommer över...... *host, host*

Kram och lycka till imorgon!

♥ Fyra årstider sa...

Ser verkligen underbart ut..blir hungrig på en smörgås.
Kram Lotta

annica sa...

mmmm ser så gott ut!
nu blev ja lite inspirerad!

trevlig helg!
kram

Grodmamman sa...

Bakar nästan aldrig matbröd jag heller, men nu blev jag sugen på att baka tekakor!:)
Mysig liten bula på magen du har också!
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Mums vad gott det ser ut och vilken härlig bula.

Kram Anne