torsdag 3 september 2009

Kakor och bula

Idag bjuder jag er på en liten bula som nu är 12 veckor och på nybakta kolakakor! Har fått ett sånt sug på att baka så det är väl bara att passa på. Tekakakor står nu på tur! Receptet på kakorna kommer senare.
I eftermiddag ska jag äntligen till frisören och toppa håret. Det är så torrt i topparna och det kommer ju givetvis från slingorna och ljusfärgningen som jag gjorde i somras. Funderar nu på att kanske tona det lite, lite mörkare... men klippning först!
Nu väntar en fikastund med kära Linda!


Ha det bra!
Kram Veronica






12 veckors bulan!



Smarriga kolakakor!



3 kommentarer:

MM sa...

Åhhhh! *inte ett dugg avis* ;) Tur jag har min (oki då, DIN) lilla älskling att låna emellanåt! Pussa L från mig!

Livingroom sa...

Och den var fin.... kakorna med för den delen. Vill absolut inte ha mer barn, tre räcker, blir inte ens babysjuk när jag ser nyfödda, MEN gravid skulle jag gärna vara.. Trivdes fint med det. En mysig tid, eller hur?
Må så bra och ät inte för många av kakorna..
Lotta

Annica sa...

mysigt att det börjar synas!!

jo men ni kan komma samma dag om ni vill.
kram